05 ianuarie 2010

Regulile casatoriei luate la misto!!!

Regulile căsătoriei

Urmează 12 reguli pentru o căsătorie de invidiat:
1. De doua ori pe săptămîna mergem intr-un restaurant draguţ, bem vin, mîncare buna si companie... ea merge joi, eu sîmbăta.

2. Dormim în paturi separate, eu la Bucuresti, ea la Viena.

3. O duc peste tot, dar ea ruseşte mereu sa găsească drumul inapoi.

4. Am intrebat-o unde vrea sa meargă pentru aniversarea căsătoriei si mi-a răspuns: "intr-un loc unde nu am mai fost demult". I-am sugerat bucătăria.

5. Ne ţinem de mîna mereu. Dacă nu o fac, începe sa cheltuiasca toţi banii.

6. Are un robot de bucătărie electric, un storcator electric, un prăjitor electric si zice ca sînt prea multe in casa, nu are loc de ele unde sa stea. Asa ca i-am cumparat un scaun electric.

7. Mi-a spus ca maşina nu merge, ca are apa in carburator. Am întrebat unde e maşina? Ea mi-a răspuns: În lac.

8. A făcut o masca de argila. Pentru doua zile a fost frumoasă foc. Apoi si-a spălat masca de pe fata.

9. A urmărit camionul de gunoi, urlînd după el: Sunt în întîrziere pentru gunoi? Şoferul a răspuns: Nu, sălta înauntru.

10. Aminteşti-ti mereu, căsătoria e prima cauza a divorţul.

11. Deci, nu am vorbit soţiei mele pentru 11 luni. Nu îndrăzneam sa o întrerup.

12. Ultima ceartă a fost din cauza mea. A întrebat: Ce e pe televizor? iar eu am răspuns: Praf.

La început, Dumnezeu a creat pămîntul si s-a odihnit. Apoi a creat barbatul si s-a odihnit. Apoi a creat femeia. Si de atunci, nici omul, nici Dumnezeu nu s-au mai odihnit niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu