15 februarie 2010

Couch Surfing

Intamplator mi-a cazut in mana revista Traveller, asa ca am rasfoit-o cu interes. Am tot citit despre destinatii exotice, traditii si diverse modalitati de a calatori. Am descoperi in una din pagini un nou sistem de cazare. Un proiect de rang mondial, pus in practica pe bune.Notiunea de  COUCH SURFING   a fost gandita de un " calator" inrait cu bani putini. Intri pe site, te inscrii, spui cate ceva despre tine si notezi acolo daca ai o canapea libera pentru a caza turisti ( gratis bineinteles) la randul tau daca vrei sa pleci intr-o alta tara, iar prin buzunare iti cam fluera poti gasi o canapea confortabila FOR FREE si uite asa se face un schimb de turisti. Dar, Doamne cine stie peste ce maniac poti sa dai?  Parerile sunt impartite despre acest proiect iar statistica arata ca 85% dintre cei inscrisi sunt multumiti. Poate ca da, doar daca avem incredere intr-o lume mai buna. Eu inca nu sunt decisa sa-l incerc si astept pareri de la voi. Poate unii l-au descoperit deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu