14 aprilie 2010

"Recrutare partener" prin „head and heart hunting”.

    Niciodata nu am avut incredere intr-o agentie de dating, aveam impresia ca e o cale ciudata de a-ti gasi jumatatea care iti lipseste. Dar m-am ciocnit chiar eu de asemenea cupluri, nu de rareori. Mi-au confirmat ca sunt fericiti si ca se iubesc mai mult ca niciodata, ca isi doresc copii si vor fi impreuna pana cand moartea ii va desparti.
     Iar daca mediul social "modest" are sansa de a apela la agentii de dating, acum exista alternativa si pentru mediul "business" de a-si gasi jumatatea. Am gasit intamplator un site, cu un concept nou in Romania  „head and heart hunting” propus de agentia de matchmaking  umbrellafortwo.
     Aceasta propune gasirea jumatatii ideale pentru cei din sfera business.Principiile sunt extrem de simple, asemenea agentiilor de recrutare de personal. Daca tot esti in mediul de afaceri,iar timpul te preseaza, tot ce trebuie sa faci e sa dai detalii despre partenerul ideal, iar dorintele iti vor fi indeplinite. Merita incercat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu